Το περπάτημα κάνει θαύματα

Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν τα οφέλη του περπατήματος στην υγεία μας.

  1. Τονώνει τον εγκέφαλο, οξύνοντας τη διανοητική μας κατάσταση. Έχει ευεργετική επίδραση στο νευρικό μας σύστημα, βελτιώνει τη διάθεσή μας και απομακρύνει τον κίνδυνο κατάθλιψης
  2. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου.
  3. Σταθεροποιεί το σάκχαρό μας και καταπολεμά το διαβήτη
  4. Αδυνατίζει αφού δίνει ώθηση στο μεταβολισμό μας και βοηθά στην καύση λίπους
  5. Δυναμώνει τα οστά αποτρέποντας την απώλεια οστικής μάζας και μειώνει τον πόνο στις αρθρώσεις καταπολεμώντας τη δυσκαμψία και τις φλεγμονές
  6. Ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα

Βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα 30 λεπτά έντονου βαδίσματος και σύντομα θα εκπλαγείτε από τις αλλαγές. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.